El Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) és la unitat funcional responsable d'atendre i informar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic, i de tramitar (entre altres comeses) els suggeriments, queixes o reclamacions que els usuaris pogueren realitzar.
Localització
- Adreça: Hospital General de Requena, Paratge Casablanca s/n. 46340 Requena (València).
- Ubicació: Planta baixa. Al costat de taulell d'informació. Entrada principal.
Contacte
- Telèfon de contacte: 96 233 91 98
- Correu electrònic: hrequena_saip@gva.es
Horari d'atención al públic
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00.
Cita Prèvia
No és necessària cita prèvia.
Els SAIP, per a aconseguir els objectius d'eficàcia i eficiència, presten els serveis següents:
- Tramiten la lliure elecció en àmbit hospitalari i centres d'atenció primària.
- Informen sobre els requisits per a accedir a la història clínica.
- Tramiten la sol·licitud d'una segona opinió mèdica.
- Coordinen les activitats del voluntariat als hospitals.
- Gestionen els suggeriments, queixes i agraïments que puguen produir-se pel funcionament dels serveis sanitaris.
- Eleven consultes i participen en el Comité de Bioètica Assistencial del Departament de Salut.
- Registren els documents de voluntats anticipades.
- Orienten les i els pacients sobre qualsevol qüestió relacionada amb els serveis sanitaris.
- Coordinen les sol·licituds dels i les pacients i les estructures sanitàries.
Tràmits telemàtics
Enllaços als tràmits que es poden realitzar de manera telemàtica, si disposa vosté de signatura electrònica o CLAU. Si no en té, pot descarregar els formularis per a realitzar els tràmits en el SAIP.
Tràmits presencials
Enllaços als formularis associats a les gestions més comunes que han de presentar en el SAIP per a la seua tramitació.