QUÈ ÉS EL SAIP?

El Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) és la unitat funcional responsable d'atendre i informar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic, i de tramitar (entre altres comeses) els suggeriments, queixes o reclamacions que els usuaris pogueren realitzar.

DADES DEL SAIP DEL DEPARTAMENT

Localització

  • Adreça: Hospital General de Requena, Paratge Casablanca s/n. 46340 Requena (València).
  • Ubicació: Planta baixa. Al costat de taulell d'informació. Entrada principal.

Contacte

  • Telèfon de contacte: 96 233 91 98
  • Correu electrònic: hrequena_saip@gva.es

Horari d'atención al públic

De dilluns a divendres  de 9:00 a 14:00.

Cita Prèvia

No és necessària cita prèvia.

Funcions del SAIP

Els SAIP, per a aconseguir els objectius d'eficàcia i eficiència, presten els serveis següents:

  • Tramiten la lliure elecció en àmbit hospitalari i centres d'atenció primària.
  • Informen sobre els requisits per a accedir a la història clínica.
  • Tramiten la sol·licitud d'una segona opinió mèdica.
  • Coordinen les activitats del voluntariat als hospitals.
  • Gestionen els suggeriments, queixes i agraïments que puguen produir-se pel funcionament dels serveis sanitaris.
  • Eleven consultes i participen en el Comité de Bioètica Assistencial del Departament de Salut.
  • Registren els documents de voluntats anticipades.
  • Orienten les i els pacients sobre qualsevol qüestió relacionada amb els serveis sanitaris.
  • Coordinen les sol·licituds dels i les pacients i les estructures sanitàries.

TRÀMITS ADMINISTRATIUS DEL SAIP

Tràmits telemàtics

Enllaços als tràmits que es poden realitzar de manera telemàtica, si disposa vosté de signatura electrònica o CLAU. Si no en té, pot descarregar els formularis per a realitzar els tràmits en el SAIP.

 

Tràmits presencials

Enllaços als formularis associats a les gestions més comunes que han de presentar en el SAIP per a la seua tramitació.